Termeni și Condiții
Termeni
si Conditii Lyvra.ro
Prezentul
document contine Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului www.lyvra.ro si a aplicatiei Lyvra,
precum si ale serviciilor oferite de Furnizorul Staicu Studio SRL prin
intermediul site-ului si aplicatiei Lyvra.
Acesti
Termeni si Conditii sunt obligatorii pentru toate persoanele care utilizeaza
serviciile oferite de Furnizor prin intermediul site-ului si aplicatiei si
reglementeaza toate raporturile juridice nascute intre Furnizor si utilizatorii
site-ului si aplicatiei.
Va
rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile mentionate mai jos:
1. Definitii
„Client” inseamna persoana fizica majora sau
persona juridica ce achizitioneaza unul sau mai multe Produse de la Partener,
prin lansarea unei comenzi ferme catre Livrator, utilizand aplicatia lyvra.ro.
„Contract” inseamna
Contractul dintre Client si Furnizor referitor la Comanda si livrarea Produselor,
incluzand clauzele cuprinse in prezentul document „Termeni si conditii
Lyvra.ro”.
„Comanda” inseamna
o comanda plasata de un Client in Platforma lyvra.ro cu privire la
produsul/produsele selectate de Client.
„Consumator” inseamna
orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii,
care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale
sau de productie, artizanale ori liberale, conform OUG 21/1992 privind
protectia consumatorilor.
„Echipament Informatic” inseamna un echipament informatic mobil,
de tipul smartphone si/sau tableta (pe care este instalat un sistem de operare
iOS , Android sau Windows Mobile), si/sau computer (de tip desktop sau laptop)
si care poate rula corespunzator aplicatia/platforma Lyvra.
„Furnizor” inseamna
societatea Staicu Studio SRL.
„Livrator” inseamna reprezentantul Furnizorului (sau
al unui Transportator) care livreaza Produsele din magazinul Partenerului selectat
de catre Client, in baza comenzii Clientului lansata in cadrul aplicatiei/pe
site-ul Lyvra.
„Lyvra” inseamna
persoana juridica (Furnizorul) care opereaza platforma Lyvra.ro, inclusiv
magazinul on-line dezvoltat de Furnizor;
„Lyvra.ro” inseamna
aplicatia / programul software conceputa pentru a fi rulata pe un echipament
informatic (computer sau echipament mobil de tipul smartphone / tableta) si
care este pusa la dispozitia Clientilor
de catre Furnizor, in functie de politicile de afaceri ale Furnizorului,
prin intermediul paginii de internet www.lyvra.ro
(„Lyvra.ro” sau „Site-ul”). Prin accesarea Lyvra se vor
putea incheia raporturi juridice intre Parteneri si Clienti, precum si intre Furnizor
si Clienti, in temeiul carora Clientii vor putea plasa comanzi pentru
achizitionarea unuia sau mai multor Produse de la Partenerii Furnizoruluicare
vor fi livrate Clientilor de catre Furnizor.
„Oferta” inseamna
gama de produse alimentare si nealimentare oferite spre vanzare de catre
Parteneri prin intermediul Platformei Lyvra.
„Parteneri” inseamna partenerii contractuali ai Furnizorului cu care avesta
din urma a incheiat conventii in vederea expunerii si promovarii produselor
acestora prin intermediul Platformei Lyvra.ro ;
„Picker” inseamna reprezentantul Furnizorului (sau al unui
Transportator) care colecteaza si achita Produsele din magazinul/magazinele Partenerului,
iar apoi le preda Livratorului spre a fi livrate Clientului.
„Picking” inseamna
serviciul de selectare, colectare si achizitionare a produselor comandate de
Client din magazinele Partenerului, in numele si pe seama acestuia.
„Platforma Lyvra”/ „Platforma” website-ul www.lyvra.ro si/sau aplicatiile mobile
unde sunt oferite Serviciile Lyvra.
„Pretul de raft” inseamna
pretul produselor comandate de client afisat in magazinele Partenerilor. Pretul
de raft este stabilit in mod unilateral de catre Partener, Lyvra neavand nicio
influenta asupra modului de stabilire a Pretului.
„Produs” sau „Produse” inseamna un produs sau produse
alimentare si/sau nealimentare oferite spre vanzare de catre Parteneri in
magazinele proprii, care sunt listate in Lyvra si care pot fi achizitionate de
Client si livrate acestuia de Furnizor, prin plasarea unei comenzi acceptate de
Furnizor prin intermediul Lyvra.
„Serviciile de colectare si livrare/transport” inseamna colectarea si achizitionarea, in
numele si pe seama Clientului, a Produselor din magazinul Partenerului si transportul
Produselor de la magazinul Partenerului catre Client, iar in situatia
retururilor, transportul produselor de la Client spre magazinul Partenerului de
unde au fost achizitionate produsele.
„Serviciul” inseamna serviciile comerciale si/sau
activitatile care se ofera Clientului de catre lyvra.ro, inclusiv publicarea
Ofertei, preluarea Comenzilor, selectarea si livrarea Produselor.
„Transportator ” inseamna reprezentantul subcontractant al Furnizorulului care
realizeaza cu si prin angajatii sai operatiuni de picking si transport.
2.
Datele de identificare ale Furnizorului
Furnizorul Serviciilor oferite de site-ul www.lyvra.ro este societatea Staicu Studio
S.R.L., avand urmatoarele date de identificare:
Sediul social: Strada Darstelor nr. 2, Sector 5,
Bucuresti
Numar de ordine in Reigstrul Comertului: J40/5350/2002
CUI: 14718630
Date de contact:
Adresa pentru corespondenta: Verzisori 14-20, Bucuresti S3
e-mail: contact@lyvra.ro
telefon: +40312256726
3. Scopul Platformei Lyvra.ro
Platforma Lyvra.ro permite Clientilor care isi creeaza
un cont de Client prin intermediul caruia sa comande si sa achizitioneza produse
alimentare sau nealimentare din magazinele Partenerilor inregistrati in
Platforma, cu respectarea prezentului termenilor si conditiilor mentionate in document.
In acest scop, intre Furnizor si Utilizatorii
Platformei (Clienti) se incheie un contract de mandat, in temeiul caruia
Furnizorul este imputernicit de Client sa selecteze si sa achizitioneze
Produsele mentionate de Client in comanda emisa prin intermediul Platformei,
precum si sa le livreze / transporte de la magazinul Partenerului la adresa
indicata de Client.
Platforma Lyvra.ro poate fi utilizata in vederea plasarii
de comenzi numai de catre Clientii care indeplinesc cumulativ urmatoarele cerinte:
● completeaza corect toate campurile
obligatorii ale formularului de inregistrare;
● accepta Termenii si Conditiile
de utilizare;
● se inregistreaza pe Platforma
prin crearea unui cont de Client;
● accepta ca
Furnizorul sa prelucreze datele lor cu caracter personal necesare in scopul
crearii contului de utilizator si emiterii de comenzi pentru Produse (cum ar fi
nume, prenume, numele de utilizator, adresa de e-mail, adresa de livrare,
numarul de telefon si alte date de contact, etc.).
4. Acceptarea termenilor si
conditiilor. Utilizarea Platformei
Accesul si utilizarea Platformei Lyvra.ro sunt supuse termenilor
si conditiilor de utilizare descrisi/descrise in prezentul document si legislatiei
aplicabile.
In situatia in care Clientul nu este de acord sau nu
accepta, fara limitari, termenii de utilizare si conditiile contractuale ale
Platformei, Clientul nu va putea utiliza aplicatia si Platforma Lyvra.ro si este
rugat sa paraseasca Platforma.
Lyvra poate dispune imediat incetarea prestarii oricaror
Servicii in legatura cu Clientul, sau poate inceta in general sa ofere sau ii
poate refuza Clientului accesul la Servicii / o parte din Servicii, in orice
moment, in cazul nerespectarii Termenilor de utilizare si Conditiilor
contractuale, precum si in orice situatie in care Furnizorul are suspiciunea
rezonabila cu privire la utilizarea cu rea-credinta a Serviciilor si a Platformei.
Accesul Clientului la continutul Platformei poate fi
blocat sau suspendat in cazul nerespectarii de catre acesta a Termenilor de
utilizare si conditiilor contractuale si/sau a utilizarii necorespunzatoare sau
cu rea-credinta a Platformei.
Accesul Clientului la continutul Platformei poate fi
suspendat sau blocat in situatiile in care Clientul foloseste un limbaj si/sau
comportament inadecvat, intimidant, ostil, degradant ori ofensator atunci cand
contactateaza Furnizorul.
Lyvra publica pe Platforma
Produsele oferite de Parteneri in magazinele proprii, conform informatiilor
furnizate de catre fiecare Partener in parte. Preturile Produselor afisate in
Platforma au caracter informativ si pot varia
in functie de politica comerciala a Retailerului. Pretul final al Produselor
comandate va fi „Pretul de raft”, astfel cum acesta este afisat in magazinele
fizice ale Partenerului.
Lyvra va prelua informatiile
transmise de Parteneri si va actualiza pe Platforma in cel mai scurt timp de la
primire informatiile privitoare la disponibilitatea Produselor si Preturile de
raft. Cu toate acestea, o actualizare a disponibilitatii si a preturilor in
timp real nu este posibila, motiv pentru care Lyvra nu isi asuma si nu va
accepta nicio raspundere sau obligatie fata de Client pentru eventualele
diferente intre informatiile privind disponibilitatea si Preturile de raft ale
Produselor.
Produsele si serviciile achizitionate prin intermediul Platformei sunt destinate strict consumului propriu. Clientul declara expres si garanteaza Furnizorului ca bunurile achizitionate nu sunt destinate revanzarii si ca actioneaza in calitate de cumparator, in nume propriu, si nu ca intermediar pentru o terta persoana.
Utilizarea Platformei presupune indeplinirea de catre Client a urmatoarelor conditii: (i) impliniriea varstei de 18 ani; (ii) existenta deplinei capacitati legale; (iii) acceptarea deplina a tuturor conditiilor din sectiunea „Termeni si conditii”, inclusiv dar fara a se limita la limitarea raspunderii Furnizorului.
In vederea respectarii conditiilor de utilizare a Platformei, Clientul se obliga sa verifice, la fiecare utilizare a Platformei, termenii si conditiile de utilizare a acesteia. Folosirea Platformei de catre Client reprezinta acordul acestuia cu privire la Termenii si conditiile de utilizare. Orice utilizare a Platformei de catre Client, fara verificarea prealabila a sectiunii „Termeni si conditii” echivaleaza cu acceptarea tacita a acestora.
Suplimentar fata de prevederile de mai sus, in vederea utilizarii Platformei, Furnizorul este indreptatit sa solicite si poate solicita Clientului exprimarea consimtamantului neechivoc cu privire la „Termenii si conditiile” de utilizare a Platformei printr-o actiune specifica, precum bifarea unei casute.
Astfel, prin bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare a Platformei Lyvra”, Clientul isi exprima in mod expres si neechivoc acordul atat cu privire la respectarea tuturor clauzelor incluse in sectiunea „Termeni si conditii” cat si cu privire la orice alti termeni si orice alte conditii ce se aplica in situatii specifice, astfel cum este prevazut in Termenii si conditiile de utilizare a Platformei.
5. Comanda
si livrarea Produselor
5.1 Crearea
contului de Client
Pentru
a putea plasa o comanda pe Platforma Lyvra, Clientul trebuie sa acceseze
Platforma si sa isi creeze un cont de Client. Clientului i se va
cere sa finalizeze procesul de inregistrare prin furnizarea informatiilor
solicitate in scopul crearii contului, informatii care sunt necesare pentru utilizarea
interfetei tehnice a Platformei Lyvra si pentru desfasurarea raporturilor
contractuale in scopul achizitionarii de Produse.
Clientul este responsabil pentru realitatea
informatiilor furnizate la inregistrare, precum si pentru pastrarea
confidentialitatii datelor si informatiilor transmise prin crearea contului,
respectiv pentru achizitionarea efectiva a Produselor.,Clientul se obliga sa nu
ofere altor persoane datele respective de acces pe contul creat pe platforma
Lyvra si isi asuma intreaga responsabilitate pentru orice prejudicii suferite
de Client sau cauzate Lyvra, Partenerului sau oricaror alte persoane in
situatia in care isi incalca aceasta obligatie.
Crearea Contului de client va fi posibila doar dupa ce
Clientul va accepta termenii
si conditiile de utilizare a Platformei si isi va manifesta consimtamantul
pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Dupa
crearea contului de client, Clientul isi va alege o parola cu care va accesa
contul. Ulterior, Clientul poate emite comenzi pentru produsele comercializate pe
Platforma Lyvra numai prin accesarea contului sau de Client.
Ulterior crearii contului de Client, atunci cand Clientul
plaseaza o comanda pe Platforma, i se va cere sa acceseze contul de client prin
introducerea adresei de e-mail si a parolei alese la crearea contului. Clientul
trebuie sa se asigure ca va pastra in siguranta atat adresa de e-mail asociata
contului de client cat si parola si ca nu va oferi aceste informatii catre o
terta parte.
Clientul este in intregime responsabil pentru mentinerea
confidentialitatii si securitatii contului si parolei. Clientul este singurul
responsabil pentru toate activitatile desfasurate prin intermediul contului
sau, precum si pentru conduita sa si a oricarei alte persoane care utilizeaza
contul sau. Clientul va instiinta de indata Furnizorul cu privire la orice
suspiciune de utilizare neautorizata a contului sau.
Furnizorul si/sau reprezentantii sai nu vor fi
responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea
surveni ca urmare a utilizarii, de catre o alta persoana, a contului, cu sau fara
permisiunea Clientului. Clientul va fi raspunzator pentru orice pierderi
cauzate Furnizorului sau oricarei terte persoane ca urmare a utilizarii
contului de catre o alta persoana.
5.2 Plasarea
comenzii
Pentru
a comanda produsele din magazinul unui Partener, Clientul va putea accesa sectiunea
dedicata Partenerului din cadrul Platformei, unde va fi indreptat automat spre
pagina magazinului cel mai apropiat de locatia sa. In cazul in care nu accepta
termenii privind identificarea locatiei, Clientul va introduce adresa de
livrare iar Platforma va aloca magazinul din care se va realiza achizitia
Produselor.
Dupa
alocarea magazinului, Clientul va putea alege produsele dorite, le va adauga in
cosul de cumparaturi si, ulterior, va putea finaliza lista de cumparaturi si
plasa comanda.
La
acest moment, costul comenzii este unul estimativ intrucat respectivul cost
poate varia in functie de (i) numarul exact de kilograme dintr-un anumit Produs
care urmeaza a fi cantarit in magazin (in cazul Produselor vandute la kilogram)
si/sau de (ii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) in care vor fi plasate
Produsele la finalizarea comenzii si/sau de (iii) faptul ca unele dintre
Produsele comandate de Client nu se mai afla in stocul magazinului. Prin
urmare, costul estimativ mentionat mai sus poate sa difere fata de costul final
al Comenzii.
Costul
final al Comenzii reprezinta acel cost alcatuit din (i) pretul final al
Produselor comandate de Client si aflate in stocul magazinului (inclusiv al
Produselor vandute la kilogram care au fost cantarite in magazin de catre
Picker) si al eventualelor Produse inlocuitoare validate de Client conform
prevederilor de mai jos si (ii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) in care vor
fi plasate Produsele in vederea transportului si livrarii catre Client.
Inainte
de finalizarea comenzii, Clientul va fi informat cu privire la costul
serviciului de colectare si livrare/transport, iar comanda va fi considerata
plasata numai dupa ce clientul va accepta costul acestui serviciu.
Ulterior
plasarii comenzii, Clientul va primi, din partea Furnizorului, prin e-mail sau sms,
un mesaj de confirmare a primirii comenzii plasate, impreuna cu numarul alocat
comenzii sale.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate
datele furnizate, necesare procesului de comanda, sunt corecte, complete si
adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul este de acord ca Lyvra
sau o terta parte ce asigura livrarea Produselor sa il contacteze telefonic in
orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
Orice comanda plasata in Platforma este conditionata de
disponibilitatea produselor si a serviciilor de colectare si livrare/transport.
Lyvra isi rezerva dreptul de a limita cantitatea care
poate fi comandata pentru anumite categorii de Produse. Fiecare comanda va avea
o limita de greutate de 24 kg pentru produse lichide. Aceasta limita poate fi
modificata din timp in timp, si de asemenea vor putea fi impuse limite si
pentru alte categorii de Produse.
In cazul in care un detaliu al comenzii este incorect, Clientul
trebuie sa informeze Furnizorul de indata cu privire la acest aspect (pe
parcursul desfasurarii comenzii, de la plasare pana la livrare) prin modalitatile
de contact existente in aplicatia lyvra sau pe site-ul www.lyvra.ro, prin e-mail la adresa contact@lyvra.ro
sau telefon, la numarul +40312256726, in acest din urma caz Furnizorul urmand a
efectua modificarile privind comanda Clientului atat in Platforma cat si in
contul de Client, Clientul exprimandu-si acordul telefonic pentru aceasta
operatiune. Clientul nu mai poate modifica comanda in ceea ce priveste
Produsele comandate dupa momentul finalizarii sale.
In cazul in care magazinele Partenerului sunt deschise si
capacitatea de livrare sunt disponibile, Furnizorul va accepta comanda si o va
confirma in Platforma Lyvra. Daca detaliile comenzii sunt corecte, comanda va
fi confirmata provizoriu printr-un e-mail/sms. Mesajul de confirmare va
specifica produsele comandate si detaliile de livrare, inclusiv timpul
aproximativ de livrare.
Daca livrarea comenzii nu este posibila, Furnizorul va
instiinta Clientul printr-un e-mail/sms sau apel telefonic.
Dupa
ce comanda Clientului va fi confirmata provizoriu pe platforma Lyvra.ro,
aceasta va fi transferata catre Pickerul aflat in magazinul din care urmeaza a
se efectua selectia Produselor.
Pickerul
va selecta si va colecta produsele comandate de Client, precum si ambalajele in
care se vor transporta si livra acestea (pungi, sacose).
In
cazul in care un produs sau o parte din produsele comandate nu se gasesc in
magazin, Pickerul va contacta Clientul prin intermediul aplicatiei Lyvra sau
telefonic si il va informa despre aceasta situatie. Pickerul va propune
clientului urmatoarele optiuni si va da curs solicitarilor Clientului:
(i) sa livreze
comanda fara produsul/produsele care nu se afla in stocul magazinului;
(ii) sa
achizitioneze un alt produs in conformitate cu solicitarea Clientului;
(iii) sa anuleze
comanda la cererea expresa a Clientului.
Pickerul
va efectua modificarea comenzii in aplicatie, conform instructiunilor primite
de la Client. In ipoteza in care pickerul nu va putea contacta Clientul,
comanda va fi livrata fara produsul/produsele care lipsesc din stocul
magazinului Partenerului. In momentul in care comanda a fost finalizata in
aplicatie, Clientul va primi un e-mail de confirmare care va contine si costul
final al Comenzii.
Ulterior
selectarii produselor comandate de Client, Pickerul va achita Produsele catre
Partener, operatiune in urma careia i se va inmana Pickerului bonul fiscal emis
la casa de marcat pentru respectiva comanda, care va contine exclusiv costul
final al Produselor comandate, astfel cum a fost acesta definit mai sus.
Dupa
achitarea Produselor, Pickerul va pregati coletul pentru livrare si mai apoi il
va preda Livratorului, care va livra coletul Clientului la adresa indicata de
acesta in comanda.
5.3 Achizitia Produselor
Prin plasarea
comenzii in Platforma Lyvra, Clientul acorda Lyvra un mandat cu reprezentare in
scopul achizitionarii Produselor din Comanda de la Partener.
Contractul incheiat astfel intre Client si Furnizor se
va desfasura de la momentul emiterii Comenzii in Platforma si pana la predarea
Produselor comandate catre Client.
In temeiul
acestui mandat cu reprezentare, Lyvra va fi imputernicita de Client sa cumpere
Produsele mentionate in Comanda emisa prin Platforma Lyvra de la Partener. Mandatul
va cuprinde in mod expres imputernicirea acordata de Client catre Lyvra ca, in
numele si pe seama Clientului, Lyvra sa aleaga Produsele din magazinul
Partenerului, sa le achizitioneze de la Partener la Pretul de Raft si sa le
achite Partenerului.
Lyvra isi va
putea substitui un tert in scopul indeplinirii mandatului primit, iar Clientul
declara prin acceptarea Termenilor si Conditiilor ca autorizeaza in mod expres
Lyvra sa isi substituie o alta persoana in executarea mandatului.
In scopul
achizitonarii Produselor, Pickerul va achita Produsele catre Partener, pe baza
comenzii plasate si confirmate de catre Client conform pct. 5.2 de mai sus.
Achizitionarea Produselor se va efectua din resursele proprii ale Lyvra, care
va avea dreptul de a-i fi restituite sumele aferente de catre Client.
Achizitionarea
Serviciilor de colectare si livrare/transport de catre Client se realizeaza la
momentul in care Clientul a lansat comanda Produselor prin Lyvra.ro iar
aplicatia confirma preluarea comenzii de catre un Livrator.
Pickerul va
achita contravaloarea produselor ce fac obiectul Comenzii plasate de catre
Client la casa de marcat din magazinului Partenerului. Dovada
achitarii contravalorii produselor si a pretului acestora se face cu bonul
fiscal emis de magazinul Partenerului.
Sumele achitate
de catre Picker in avans, pe seama Clientului, in vederea achizitionarii din
magazinele Partenerului a Produselor comandate de Client, vor fi decontate de Client,
pe baza bonului fiscal emis sau a altui document justificativ emis de magazinul
Partenerului, la momentul receptiei Produselor, Clientul urmand a achita
totodata contravaloarea serviciilor de colectare si livrare/transport.
5.4
Termenul de livrare. Livrarea
Produselor
Pentru
fiecare comanda, Clientul va fi informat prin intermediul aplicatiei despre
intervalul de livrare estimat. APlicatia va aloca intervale de timp de cate 3
ore pentru livrarea comenzilor.
Furnizorul
va depune diligente rezonabile pentru ca livrarea coletului sa se efectueze in intervalul
mentionat in aplicatie, daca clientul nu alege alt interval orar de livrare.
Clientul intelege ca termenul de livrare este unul
estimat, care depinde de mai multi factori care nu se afla sub controlul
Furnizorului, cum ar fi, dar fara a se limita la: gradul de aglomerare al
magazinului Partenerului, disponibilitatea Livratorilor, traficul auto,
conditiile meteo, eventuale defectiuni ale mijloacelor de transport cu care se
realizeaza livrarea, etc. In cazul in
care livrarea va intarzia cu mai mult de o ora, Furnizorul are obligatia de a
contacta si informa corespunzator Clientul in cel mai scurt timp posibil.
Pentru aceste motive, Furnizorul nu isi asuma raspunderea
pentru orice intarziere a livrarii.
In cazul intarzierii livrarii, taxa de livrare nu va fi
anulata sau redusa.
Prin acceptarea Termenilor de utilizare si Conditiilor
contractuale si prin plasarea comenzii, Clientul accepta in mod expres faptul ca
Furnizorul si/sau subcontractantii sai nu vor fi raspunzatori pentru orice
eventuale pierderi, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu intarziere.
Livrarea Produselor va fi realizata de Livrator la
adresa indicata de Client in comanda sau in contul sau de client. Livratorul trebuie sa respecte toate instructiunile
privind integritatea si siguranta alimentelor puse la dispozitie de catre
Lyvra, respectand toate prevederile legale aplicabile in vigoare cu privire la
manipularea si transportul Produselor.
La receptionarea Produselor, Clientul se va asigura ca
produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ comenzii
confirmate de catre acesta.
5.5 Pretul Produselor. Plata Produselor
Achizitia Produselor se va realiza, in numele si pe seama
Clientului, numai la Pretul de Raft, adica la pretul afisat in magazinul Partenerului.
Prin acceptarea prezentelor Conditii comerciale Clientul isi manifesta acordul
pentru aplicarea Preturilor de Raft pentru achizitia Produselor comandate.
Furnizorul va depune diligente rezonabile pentru
colectarea, achitarea din surse proprii si livrarea corespunzatoare a
Produselor afisate in aplicatia Lyvra.ro, in baza mandatului incredintat,
respectiv a comenzii facute de Client.
Toate informatiile privind preturile Produselor afisate
in Platforma sunt furnizate de Partener, motiv pentru care Furnizorul nu isi
asuma responsabilitatea pentru orice diferente care ar putea sa apara intre
preturile afisate in Platforma Lyvra si Preturile de Raft, in masura in care informatiile
respective au fost preluate si introduse intocmai asa cum au fost transmise de
catre Partener.
Clientul
intelege si accepta faptul ca preturile afisate in Platforma au caracter
informativ, ele putand varia in functie de politica comerciala a fiecarui Partener.
Cu toate aceastea, Furnizorul va depune diligente
pentru a comunica Clientului despre eventualele diferente intre preturile din
Platforma si Preturile de Raft ale Produselor comandate, prin intermediul
Pickerului, in scopul de a oferi Clientului posibilitatea de a opta intre a
achizitiona produsul la Pretul de Raft sau a renunta la Produsul respectiv. In
cazul in care Pickerul nu va instiinta Clientul despre diferenta de pret,
Clientul va putea opta sa refuze produsul respectiv la momentul livrarii.
Decontarea Produselor se va efectua in baza bonului
fiscal, chitantei sau al altui document justificativ emis de magazinul Partenerului de unde au fost
achizitionate Produsele.
Furnizorul va emite Clientului factura pentru Serviciul
de colectare si livrare/transport. Factura va fi emisa numai in format
electronic la momentul expedierii bunurilor comandate catre Client si va fi
expediata prin e-mail Clientului, la adresa de e-mail indicata de acesta in
contul de client. Factura va fi de asemenea disponibila in contul Clientului
din Platforma Lyvra.ro.
Decontarea
contravalorii Produselor si plata Serviciilor de colectare si livrare/transport
se efectueaza de catre Client in sistem ramburs, la livrarea coletului. In
vederea decontarii Produselor comandate, Livratorul va prezenta Clientului
documentul fiscal ce atesta valoarea cumparaturilor (bon fiscal / chitanta /
factura fiscala), iar Clientul va achita contravaloarea inscrisa pe acest
document.
Livratorul
va livra coletul catre Client si va colecta de la acesta valoarea rambursului,
constand in suma dintre valoarea Pretului de raft al Produselor comandate si valoarea
Pretului Serviciilor de colectare si livrare/transport.
Decontarea
Pretului Produselor si incasarea Serviciilor de colectare si livrare/transport se
va putea realiza in numerar sau prin card bancar, iar Clientului i se va preda
documentul justificativ aferent, in conformitate cu dispozitiile legale
aplicabile.
In cazul in care Clientul va opta pentru plata cu
cardul la terminalul POS pus la dispozitie de catre Livrator, acesta va avea
obligatia sa prezinte, pentru plata comenzii si a serviciului de colectare si
livrare/transport prestat, un card bancar valid acceptat de furnizorul
serviciilor de plata care pune la dispozitie terminalul POS. In functie de
setarile / functiile aplicabile fiecarui card bancar in parte, Clientului i se
va putea solicita sa introduca, pe tastatura terminalului POS, un cod de
autorizare a tranzactiei (cod PIN). Dupa validarea operatiunii de plata,
Clientul va primi o chitanta in format electronic care atesta efectuarea
transferului bancar.
Furnizorul
nu solicita direct sau indirect de la Client niciun fel de
date bancare, toate aceste date necesare procesarii platii fiind colectate de
furnizorul serviciilor de plata care asigura respectarea confidentialitatii
datelor astfel colectate. Clientul este raspunzator pentru pastrarea
confidentialitatii datelor bancare (inclusiv a codului PIN aferent cadrului
bancar utilizat), Furnizorul fiind exonerata de orice raspundere fata de Client
in cazul pierderii sau dezvaluirii datelor bancare confidentiale catre persoane
neautorizate.
Desi Furnizorul pune la dispozitia Clientilor facilitatea
de plata printr-un terminal POS, aceasta nu presteaza servicii de plata catre
Clienti. Prin urmare, Furnizorul nu va fi tinut raspunzator pentru niciun fel
de prejudiciu cauzat Clientului ca urmare a eventualelor deficiente de
functionare a terminalului POS sau a oricaror alte disfunctionalitati ale
serviciului de plata oferit de prestatorul de servicii de plata care impiedica
efectuarea platii prin terminalul POS sau procesarea platii efectuate de Client
prin intermediul terminalului POS.
Pentru evitarea oricaror impedimente privind utilizarea serviciului de
plata prin terminalul POS, Clientului i se recomanda sa solicite Livratorului
confirmarea privind disponibilitatea terminalului POS.
Ulterior achitarii contravalorii Produselor comandate si a Serviciilor de
colectare si livrare/transport, statusul comenzii in Paltforma va fi acela de
„Comanda finalizata”.
5.6 Anularea
comenzii
In cazul in care Clientul doreste anularea unei
comenzi, acesta trebuie sa anunte de indata Furnizorul, transmitand numarul
comenzii prin intermediul Platformei Lyvra.ro.
Anularea comenzii se poate realiza cel mai tarziu pana
la finalizarea operatiunii de colectare a Produselor din magazinul Partenerului
si achizitionarea acestora in numele si pe seama Clientului, caz in care Furnizorul
va accepta anularea si nu se va aplica nicio taxa suplimentara de anulare.
Daca anularea Comenzii este solicitata dupa momentul achizitionarii
Produselor din magazin, comanda nu va mai putea fi anulata. Comenzile deja
expediate nu vor fi putea fi refuzate de catre Client, cu exceptia situatiilor prevazute
la pct. 5.7 de mai jos.
Furnizorul poate anula o comanda daca Produsul/Produsele
nu este/sunt disponibil/e in magazinul Partenerului. In acest caz, Furnizorul va
notifica Clientul prin aplicatie/e-mail.
In situatia in care Comanda nu poate fi livrata din
motive ce tin de Client (indicarea unei adrese gresite, refuzul de preluare a
coletului, refuzul de achitare a contravalorii comenzii si a transportului,
anularea comenzii in aplicatie dupa preluarea coletului de la magazin etc.), Furnizorul
va anula Comanda iar Livratorul va returna Produsele. In aceasta situatie,
Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita Clientului plata costurilor
cauzate (cum ar fi, dar fara a se limita la costurile de transport si retur a
Produselor, etc.).
Furnizorul
isi rezerva dreptul de a bloca in Platforma Lyvra Clientii care inregistreaza
retururi / refuzuri de acceptare a comenzilor repetate.
5.7 Livrarea
neconforma sau partiala
Clientul are dreptul de a refuza receptionarea
Produselor comandate/unei parti din Produsele comandate in urmatoarele
situatii:
(i) coletul
livrat contine produse care nu au fost comandate;
(ii) sunt livrare
produse expirate sau deteriorate.
In
cazul in care sunt livrate produse care nu apar in comanda plasata de Client, cu
exceptia situatiei reglementate in art. 5.2, Clientul va receptiona si va
achita numai contravaloarea produselor comandate si a transportului, restul
produselor urmand a fi returnate catre magazinul Partenerului din care au fost
achizitionate pe cheltuiala Furnizorului.
5.8 Diverse
Clientul
trebuie sa fie prezent la adresa de livrare indicata in comanda pentru a
ridica/receptiona Produsele comandate.
La livrarea
Comenzii, Livratorul poate solicita identificarea Clientului, in cazul in care
Comanda contine produse alcoolice, din tutun sau alte produse care pot fi
achizitionate numai de persoane majore sau pentru care exista reglementari
legale specifice. In cazul in care Clientul nu se poate identifica in mod
corespunzator sau nu indeplineste cerintele minime de varsta, Livratorul va
refuza sa livreze Clientului produsele respective. In acest caz, se pot percepe
costuri de anulare pentru daunele suferite de Furnizor.
Furnizorul nu isi asuma nicio raspundere pentru
comandarea de catre Clienti a unor produse din tutun si bauturi alcoolice.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a nu remite minorilor produsele din tutun si
bauturile alcoolice comandate de catre Clienti. In aceasta situatie, Livratorul
va refuza livrarea acestor produse catre minori si va putea opta intre a anula
comanda integral sau a livra doar celelalte produe si a incasa doar
contravaloarea produselor livrate.
6. Garantia si conformitatea Produselor
Partenerul
Furnizorului este vanzatorul Produselor catre Client. In consecinta, Partenerul
este singurul responsabil pentru calitatea Produselor, precum si pentru
respectarea tuturor normelor legale aplicabile referitoare la conformitatea si
garantia Produselor. Lyvra va raspunde fata de Clienti pentru orice vicii/neconformitati
ale Produselor rezultate din manipularea, transportarea sau depozitarea
improprie si/sau incorecta si/sau neconforma a acestora survenite ulterior
emiterii bonului fiscal de catre Partener.
Lyvra, in calitate de mandatar al Clientului, nu are nicio
responsabilitate cu privire la calitatea Produselor achizitionate de Client de
la Partener, la eventualele vicii sau lipsa de conformitate a Produselor, sau
la orice declaratii si conditii de vanzare a Produselor, inclusiv cu privire la
orice garantie
comerciala sau pentru buna functionare a Produselor, persoana responsabila
pentru toate aceste garantii fiind vanzatorul Produselor, respectiv Partenerul.
Orice eventuale
reclamatii ale Clientului referitoare la
comenzi si Produsele achizitionate vor putea
fi transmise prin intermediul Platformei Lyvra la sectiunea contact/reclamatii.
Reclamatiile referitoare
la Produsele achizitionate vor fi solutionate de Partener in termen de 3 zile.
Reclamatiile
referitoare la Serviciile de colectare si livrare/transport se vor trimite pe
e-mail la contact@lyvra.ro si
vor fi solutionate de Lyvra in
termen de cel mult 15 zile.
Produselor le
vor fi aplicabile toate garantiile oferite de Partener sau de
producatorul acestora. Clientul va putea exercita orice drepturi decurgand din
aceste garantii in conditiile specificate de Partener sau de
producatorul Produselor.
La cererea
Clientului, Furnizorul va depune eforturi rezonabile pentru a sustine si
intermedia eforturile acestuia fata de Partener cu privire la
reclamatii, cereri de garantie sau alte asemenea probleme de competenta
Partenerului sau a furnizorilor acestuia.
Furnizorul este
raspunzator fata de Client pentru Serviciile oferite, in conditiile mentinate
in prezentul document. Furnizorul va depune diligente pentru a raspunde tuturor
cererilor si reclamatiilor cu privire la Serviciile oferite de Platforma Lyvra
in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.
In cazul in care Clientul este un Consumator, in
intelesul atribuit acestei notiuni de legislatia aplicabila, acesta va
beneficia de toate drepturile recunoscute consumatorilor.
7. Dreptul de retragere
In cazul in care Clientul este un Consumator, in
intelesul atribuit acestei notiuni de legislatia aplicabila, acesta va avea
dreptul de a se retrage din Contract in cazurile si conditiile prevazute de
Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in
contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si
completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”).
Pentru
mai multa claritate, Clientii care nu sunt Consumatori (cum ar fi, dar fara a
se limita la, clientii persoane juridice sau persoane fizice care au calitatea
de profesionisti) nu pot beneficia de dreptul de retragere.
7.1.
Dreptul de retragere din contractul incheiat intre Client si Furnizor
Avand
in vedere natura si specificul Serviciilor oferite de Furnizor Clientului,
acesta din urma beneficiaza de dreptul de a se retrage din contractul incheiat
intre el si Furnizor cel mai tarziu pana momentul
achizitiei Produselor din magazinul Partenerului, moment la care mandatul
primit de Furnizor de la Client este complet executat.
Dreptul de retragere poate fi exercitat prin
completarea de catre consumator a Formularului de retragere aflat in contul de
utilizator din cadrul Platformei, folosirea acestuia nefiind insa obligatorie, Consumatorul putand face
orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din
contract, cu conditia ca declaratia respectiva sa fie comunicata si primita de
Furnizor mai inainte de achizitia Produselor din magazinul Partenerului.
7.2. Dreptul de retragere din contractul incheiat intre
Client si Partener
In cazul in care sunt indeplinite conditiile prevazute
in Ordonanta nr. 34/2014 sau in alte acte normative aplicabile, Clientul care
are calitatea de consumator va beneficia de dreptul de a se retrage din
contractul incheiat cu Partenerul care vinde Produsele achizitionate de Client.
Dreptul de retragere al Clientului din acest contract va fi reglementat de
legislatia aplicabila precum si de termenele si conditiile specificate de
Partener.
Intr-o asemenea situatie, la cererea Clientului,
Furnizorul va depune eforturi rezonabile pentru a sustine si intermedia
eforturile acestuia fata de Partener cu privire la exercitarea dreptului de
retragere.
In cazul anumitor Parteneri, Furnizorul va putea oferi
Clientului in mod gratuit posibilitatea de a exercita dreptul de retragere prin
intermediul Platformei.
In situatia in care consumatorul isi exercita dreptul
de retragere cu privire la contractul incheiat cu Partenerul, Furnizorul va returna Clientului contravaloarea
Serviciilor de colectare si livrare/transport. Rambursarea sumelor
platite de Consumator se va realiza numai dupa ce Consumatorul returneaza
Produsele catre Partener. In cazul in care returnarea Produselor se realizeaza
prin intermediul Furnizorului, data returnarii Produselor va fi considerata
data la care Produsele au intrat in posesia Furnizorului. In cazul in care
returnarea Produselor nu se realizeaza prin intermediul Furnizorului, acesta va
rambursa consumatorului sumele aferente Serviciilor de colectare si livrare/transport numai dupa primirea
unei dovezi din partea Consumatorului conform careia acesta a returnat Produsele
catre Partener.
Furnizorul ramburseaza sumele anterior mentionate folosind
aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia
initiala, cu exceptia cazului in care Consumatorul isi
exprima acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Consumatorului
nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
8. Limitarea raspunderii. Limitele
de acces si utilizare a Platformei Lyvra
Clientii vor folosi pentru accesarea si utilizarea Platformei Lyvra
propriile echipamente, sisteme si programe (Smartphone, Tableta, PC, conexiune
Internet, browser, computer etc.). Desi Furnizorul a depus eforturi pentru
asigurarea accesibilitatii si utilizarii interfetei tehnice incluse in proiect
prin internet ("online") a informatiilor aferente Platformei Lyvra,
nu raspunde pentru compatibilitatea Echipamentelor Informatice, sistemelor sau
programelor folosite de Client cu interfata tehnica a Platformei Lyvra pentru
accesarea/furnizarea online a ofertelor.
Orice
persoana fizica majora (prin persoana fizica majora intelegandu-se orice
persoana care la data folosirii
Platformei Lyvra a implinit varsta de 18
ani) sau persoana juridica va putea accesa Platforma Lyvra pentru a crea un
cont de client si pentru a emite comenzi prin intermediul acesteia.
Furnizorul
va depune diligente pentru a pune la dispozitia Clientilor aplicatia si
platforma online Lyvra, precum si pentru a asigura o utilizare cat mai facila a
acestora.
Furnizorul
va depune diligente pentru a adapta aplicatia in scopul asigurarii cerintelor
operationale, precum si respectarii cerintelor legislative aplicabile, dupa
caz.
Furnizorul
va depune diligente pentru a oferi suport Clientilor in scopul utilizarii
aplicatiei si platformei online, precum si pentru a evita aparitia sau a
corecta eventuale erori.
Cu
toate acestea, Furnizorul nu isi asuma nicio obligatie de a realiza adaptari
ale aplicatiei sau de a oferi suport Clientilor, aceste operatiuni putand fi
realizate, de la caz la caz, conform optiunilor Furnizorului.
Furnizorul
va lua toate masurile rezonabile pentru a pastra detaliile comenzilor
Clientului, dar in absenta intentiei sau culpei grave din partea Furnizorului,
acesta nu poate fi si nu va fi tinut raspunzator pentru vreo pierdere pe care
Clientul ar putea sa o sufere in cazul in care masurile luate de Furnizor nu
vor fi suficiente.
Pentru
evitarea oricarei neclaritati, Furnizorul intelege sa limiteze raspunderea sa
din toate raporturile juridice nascute prin intermediul Platformei Lyvra la
acele situatii in care se produce un prejudiciu material direct ca urmare a
unei fapte comise cu intentie sau din culpa grava de catre Furnizor sau de
catre o persoana pentru care acesta este tinut sa raspunda, potrivit
prevederilor legale imperative aplicabile.
Acceptarea
prezentelor Termeni si Conditii, crearea unui cont de utilizator si emiterea
unei comenzi in cadrul Platformei Lyvra.ro reprezinta o acceptare expresa din
partea Clientului cu privire la prezenta limitare de raspundere.
Utilizarea
Aplicatiei si a Platformei Lyvra se face in conditiile prezente si "CA
ATARE", respectiv "ASA CUM ESTE DISPONIBIL", fara nicio
reprezentare si fara vreo garantie, fie ea expresa sau implicita, iar
Furnizorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute
din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari a setarilor tehnice sau
altele asemenea.
Furnizorul
si subcontractantii sai, inclusiv orice angajat, director sau administrator al acestora,
nu vor fi raspunzatori pentru nicio pierdere directa, indirecta sau aferenta si
pentru nici un fel de prejudicii (incluzand, fara a se limita la: pierderea
afacerii sau oportunitatii, pierderea de date, venituri sau profituri de orice
fel) decurgand din sau in legatura cu utilizarea Lyvra.
Furnizorul
depune eforturi permanente pentru a asigura o buna functionare si o maxima
securitate a Aplicatiei si a Platformei Lyvra. Cu toate acestea Furnizorul nu
isi asuma nicio obligatie si nu garanteaza in niciun fel ca acestea vor fi in
mod permanent operationale si lipsite de orice defecte functionale. Furnizorul
nu declara si nu ofera nicio garantie ca functionalitatea aplicatiei si a
platformei Lyvra va fi neintrerupta sau fara erori, ca defectele vor fi corectate
sau ca serverul care le face disponibile sunt lipsite de virusi informatici sau
orice alte elemente care pot afecta sistemele cu care interactioneaza direct
sau indirect.
Furnizorul
isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent,
partial sau in totalitate, functionarea aplicatiei si platformei Lyvra, cu sau
fara o notificare prealabila, precum si de a modifica continutul si conditiile
de folosire a aplicatiei si platformei Lyvra, fara vreo informare prealabila.
Furnizorul
isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale platformei si/sau structurii
acesteia.
Furnizorul
isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau
legaturi pe oricare pagina a platformei Lyvra.
Furnizorul
nu va fi raspunzator pentru niciun fel de pagube directe, indirecte,
accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de
profit, posibilitatii de folosire a datelor sau alte pierderi (chiar daca
Furnizorul a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea
pierderi), rezultand din:
(i) utilizarea sau imposibilitatea utilizarii aplicatiei
si/sau platformei, ori a informatiilor cuprinse in aplicatia si platforma
Lyvra;
(ii) acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor
utilizatorilor aplicatiei si platformei Lyvra;
(iii) declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti incluse in
sau asupra aplicatiei si platformei Lyvra si/sau cuprinsul acestora;
(iv) orice alta problema legata de continutul aplicatiei si
platformei Lyvra si care nu este cauzata de faptele Furnizorului sau ale altor
persoane pentru care acesta este tinut sa raspunda.
Furnizorul nu isi asuma nicio
responsabilitate pentru nicio dauna sau virusi care ar putea infecta
computerul, dispozitivul (tableta, telefon mobil, smartphone, smartwatch etc.)
sau alte bunuri utilizate de Client, in vederea accesarii sau utilizarii
Platformei.
Totodata, Furnizorul este exonerat
de orice raspundere prinvind orice daune ce ar putea rezulta din utilizarea
informatiilor de la terte parti sau pentru orice dauna ori inconvenient ce ar
putea rezulta din consumul si folosirea Produselor livrate.
Raspunderea Furnizorului pentru
furnizarea produselor si serviciilor existente pe Platforma este limitata la
obligatiile impuse de normele legale aplicabile.
Furnizorul are dreptul de a
subcontracta Serviciile oferite fara a fi necesar consimtamantul Clientului.
9. Drepturi de
proprietate intelectuala / industriala cu privire la Aplicatia si Platforma
Lyvra
Furnizorul
detine drepturile de autor si toate celelalte drepturi de proprietate
intelectuala si industriala cu privire la aplicatia Lyvra, inclusiv cu privire
la continutul Platformei Lyvra si/sau programele de calculator asociate Lyvra
(denumite in continuare Drepturile de proprietate intelectuala).
Continutul
Platformei, inclusiv dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate,
simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut
multimedia sunt proprietatea exclusiva a Furnizorului sau acesta detine acordul
titularului de drept pentru utilizarea marcilor, desenelor, logo-urilor,
imaginilor respective de orice fel, acestuia fiindu-i rezervate toate
drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de
utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia
romana si de reglementarile internationale referitoare la respectarea
drepturilor de autor a marcilor, desenelor, brevetelor etc.
Aceste
elemente nu pot fi copiate, modificate, publicate pe alte site-uri, incadrate,
schimbate sau distribuite, redistribuite, licentiate, sub-licentiate sau
transferate in orice forma de catre Client. Marcile, logourile, numele
comerciale si marcile, atat inregistrate cat si neinregistrate (denumite, in
mod colectiv, ”Marcile”) afisate pe Platforma sunt Marci apartinand
Furnizorului si/sau Partenerilor acestuia.
Clientul
declara si intelege ca orice utilizare neautorizata a acestor elemente
reprezinta incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala ale Furnizorului sau
ale Partenerilor sai si va atrage exercitarea, de catre acestia, a tuturor
remediilor legale.
Furnizorul
ofera Clientului o licenta limitata, neexclusiva si revocabila, pentru a vedea,
distribui, printa sau descarca orice Continut, asa cum acesta este definit mai
sus, de pe Platforma, pentru uzul sau personal. Clientului nu ii este acordat
dreptul sa licentieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze,
sub-licentieze, transfere, vanda, creeze opere derivate sau orice alta
utilizare non-personala a oricarui Continut al Platformei. Nicio parte a
Continutului nu poate fi reprodusa in nicio forma sau incorporata in orice
sistem electronic sau mecanic de gasire a informatiilor, altfel decat in scopul
folosirii personale. Clientul nu poate accesa sau utiliza Platforma in niciun
fel care ar putea sau care are scopul de a dauna sau afecta Platforma sau orice
server sau retea care sta la bazaPlatformei, sau de a interfera cu utilizarea
si dreptul oricarei alte persoane sau entitati de a utiliza Platforma.
Clientul se obliga sa respecte
drepturile Furnizorului si ale Partenerilor acestuia, sa le utilizeze numai in
conditiile mentionate in prezentul document, precum si sa nu conteste, direct
sau indirect, oricare din aceste drepturi ale Furnizorului sau partenerilor sai
cu privire la validitatea, intinderea si dreptul de folosinta asupra acestora.
Clientul
se obliga sa nu modifice, transforme, decompileze, dezasambleze, sparge sau copieze
Programul Lyvra sau elementele care insotesc, precum si sa nu incerce sa refaca
programul / codul sursa.
10. Forta
majora
Niciuna
din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea
necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de
neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este
datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul
imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca
in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul
eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte
parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata
pretinde celeilalte alte daune-interese.
11. Legea
aplicabila. Litigii
Prezentul
Contract este guvernat si va fi interpretata in conformitate cu Legea Romana.
Litigiile
care se vor naste din prezentul Contract sau in legatura cu aceasta, inclusiv
cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desfiintarea lui
vor fi solutionate pe cale amiabila.
Daca
partile nu vor ajunge la o intelegere amiabila, atunci litigiile vor fi
inaintate spre solutionare instantelor de drept comun competente din Bucuresti.
12. Dispozitii
finale
Furnizorul poate, in orice moment si fara notificare prealabila, sa
revizuiasca Termenii de utilizare si conditiile contractuale. Modificarile vor
fi aplicabile din momentul publicarii acestora pe Platforma Lyvra.ro. Ulterior
publicarii versiunii la zi a Termenilor si conditiilor, accesarea si utilizarea
in continuare a Serviciilor reprezinta acordul Clientului cu privire la
respectarea acestora.
Clientul trebuie sa citeasca cu atentie Termenii de utilizare si
conditiile contractuale si sa respecte oricare si toate aceste revizuiri.
In momentul plasarii comenzii, Clientul are posibilitatea de a se abona la
comunicarile comerciale (newsletter) ale Furnizorului. Clientul se poate
dezabona de la respectivul newsletter, in orice moment si cu titlu gratuit.
Furnizorul
prelucreaza datele cu caracter personal ale Clientilor conform Politicii privind protectia si prelucrarea datelor cu
caracter personal.
Politica
de cookie face parte integranta din prezentul Document.